Prupp.

Efter många om och men så har jag nu deklarerat för i år och det är skönt.Får även tillbaka en bra slant och det är väldigt välkommet.Skulle vilja ha den summan nu på mitt konto,tänk om man fick välja själv när man ville ha pengarna.Men så bra får man inte ha det,dom ska hålla dom på sträckbänken så länge dom bara kan! :P

Skulle verkligen behöva komma till en frisör nu,mitt hår mår inte direkt bra.Eller så mår det ganska bra eftersom jag inte har tvättat det på några dagar.Men det skulle behövas klippas bort hår kan jag säga.Har ingen frisyr och det vill jag ha,skulle vilja ha mer ljusa slingor nu när det närmar sig sommar.

Ställde mig på vågen förut och den visar att jag har gått ner sammanlagt 9 kilo under den här tiden jag har försökt att gå ner i vikt.Har ju även varit sjuk och har då inte orkat röra på mig så mycket så jag känner mig riktigt nöjd.Men det ska bort mycket mer,kläder sitter redan bättre. :)

Ska gå och underhålla min familj nu i den mån jag orkar,känner mig lite orkeslös och uttorkad faktiskt.Ska ta mig flera glas vatten nu så jag inte ska svimma som det var nära på i förmiddags när jag var på väg hem från mamma och pappa.Martin fick ta bilen och hämta oss...

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback