Golden Girls

Varje dag sänds det är jätteroligt program på kanal 9,ett program som dom flesta vet och har sett någon gång i sitt liv.Det jag pratar om är Pantertanter (Golden Girls),jag tycker dom är så jäkla roliga och mår så bra av deras skämt.Skulle vilja ha boxarna med alla säsongerna för det programmet var ju hur stort som helst i USA förut.Jag vet inte hur det är nu men det skulle inte förvåna mig om det fortfarande sänds och är populärt bland befolkningen.

Det får bli en till önskegrej på min lista. :)

Kollade precis ut och ser att det regnar,mysigt det med för då har man en anledning att stanna inne och mysa och fixa inomhus.Tur att jag har varit ut med en massa blomkrukor mm till förrådet innan.

Ska börja måla garderobsdörrarna nu till helgen om det finns tid.Inte så kul att ha kläderna synliga hela tiden.Funderar på om jag ska måla någon text eller bara något fint mönster på dom så dom får lite karaktär.

Nu har Johannes vaknat!

Tjing Tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback