Fredagen den 16 april 2010

Ska fara in till stan sedan och handla mat och jag är i stort behov av en vårjacka.Har kollat på dom flesta stora kedjorna på internet men dom har ju inget tycker jag.Jag skulle vilja ha en lite längre jacka som går lite över rumpan och färgen som jag har fastnat för är typ som militärgrön.Men det är nog lika bra att åka in och kika inne i affärerna istället kan jag tro.Skulle även behöva införskaffa mig ett par träningsbyxor så det blir en shoppingdag denna fredag.

En sån här typ av jacka skulle jag kunna köpa,den finns på rea nu för 199 krBubbleroom.se men det finns ju bara den här färgen eller svart.

 

Johannes och jag har bäddat rent och tvättat våra sängkläder idag,han tycker det var jättekul när jag tog bort påslakanen och la kuddarna och täckena runt honom så han kunde rulla på dom. :)

Sedan blev det lunch för Johannes del och nu ligger han och sover sött lillgubben min då.Han har utvecklats jättemycket nu på bara någon vecka,snart kan han vandra runt här och göra en massa hyss som att tex jaga Lippe. :)

Snart kommer Martin hem! Tjoho för fredagar när han kommer hem tidigare!!

 

Bye bye

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback