Det finns ett hus...

I mina drömmar har jag ett hus som finns här i Njurunda,egentligen finns det två hus för mig men detta hus är lite större och lite mer perfekt för min familj.Huset ägs av någon annan och var till salu för typ tre år sedan.Tänk om man var på hugget efter hus då,då hade det huset kanske varit vårat idag.Man ska inte tänka så men man måste ju få drömma sig bort ibland. :)

Såhär vill jag bo,långt ifrån grannar och hunden kan springa ut i det fria utan att man ska vara rädd för att det kommer en bil eller folk som går förbi.Jag skulle vilja plocka härligt goda äpplen från äppelträdet med Johannes medans Martin sitter på verandan och dricker punsch och väntar på att vi ska komma in och tillaga en god hemmagjord äppelpaj.

Drömmar...




Kommentarer
Postat av: Heléne

Vilket fint hus. Sånt skulle man ha!

2010-04-04 @ 00:00:06
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint hus Madde! Där skulle jag vilja bo!

2010-04-04 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback