6 april 2010

Nu har jag fixat och donat i detta hus så jag är ganska trött.Möblerat om uppe i allrummet och jag känner mig ganska nöjd,får se vad Martin säger när han kommer hem. :P

Johannes ligger och sover och jag har ringt runt lite samtal,ena var om ett sommarjobb men jag är nog ute lite väl tidigt för jag får återkomma hela tiden..
Men jag tycker det är bättre att vara ute i god tid så man vet hur det blir om man måste söka ett annat.Jag hoppas på lite ombyte iaf.

Hur ska man tillaga en aubergine egentligen?! Jag köpte en sist vi handlade och tänkte prova och se om det är gott men den har legat i kylskåpet orörd så idag hoppas jag på att hitta ett recept som är gott för den får ju inte bli förstörd. :)

Jag är nog inte ensam om att jag vill att snön ska försvinna,det är ju slask och blött ute och det blir inte direkt lättare att dra vagnen,plus att det blir extra blött och smutsigt inne.Ibland skulle jag vilja bo i ett land där det inte finns snö,jag skulle vilja bo i Los Angeles.Först skulle jag bara vilja åka dit i 1 månad och jag tror nog att jag skulle bli så fäst för det stället att jag skulle vilja bo där.Men det kan jag bara glömma! :P

Det finns mycket man skulle vilja göra,vissa saker får nog vara drömmar.Vissa saker kan ju slå in hoppas jag på.

Hej svejs!





Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTPOJKEN!

2010-04-07 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback