11 april 2010

Denna dag tog vi en biltur ut på landet och kollade,var ju så härligt väder så vi ville hitta på nått.Men efter ett tag blev jag åksjuk och ville hem.Väl hemma började jag måla en spegelram som först var guldfärgad och som sedan blev vit.Passade även på att måla två krukor vita med och ska köpa hem småblommor som jag kan plantera i dom.

Imorgon ska jag fortsätta måla en lampfot och det kommer bli så snyggt.

Åkte senare ner till mor och far där vi blev bjudna på grillat,gott var det! :)

Jag har verkligen njutit av den underbara solen och värmen idag och ikväll.Hoppas det fortsätter likadant imorgon.

Blir ett bättre inlägg imorgon,ska leka med Johannes nu och njuta av att Martins ledighet för imorgon är det jobb för hans del igen.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina pojkar du har Madde! Sitter vid ny-datorn just nu och den är helt underbar,liten men naggande god!Visst var det gott med grillat och sallad? Såg lite roligt ut när din far satt ute och grillade i snön men varför ska man inte kunna grilla ute när det är vinter! Puss till Johannes! =D

2010-04-11 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback