Varför ska man skriva rubrik för?

Är en duktig tjej idag,hela nedervåningen är nu städad.Har dammat varje hylla,dammsugit,torkat golven och skurat inne på toaletten och tvättstugan.Så nu sitter jag här svettig och väntar på att lusten att städa övervåningen ska komma snart,fast det är ju lite svårt nu när det ligger kläder ihopvikt på golvet eftersom klädkammaren inte är färdig än.Måste köpa roller mm.

Senare ska vi åka och fira Martins mor som fyller år idag.Köpte en jättefin present som jag kan meddela att jag själv skulle vilja ha.Kan ju inte tala om vad det är med tanke på att alla kan ju läsa detta. =)

Måste bara säga att Oriflames mascaror är rena rama skiten!Ögonfransarna lägger sig på en gång och det måste vara endast färgat vatten i dom.Så jag rekommenderar att inte använda dom om du vill ha fina fransar.

Man kanske ska hämta dammsugaren och ta sig en sväng om här uppe?!

Saknar Martin!

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback