Helgen som gått.

Lillgubben ligger och sover som en stock,han sover alltid mitt på dagen.Och det är perfekt för mig då jag kan städa undan eller bara ta mig en dusch.Håller just nu på att vänta till klockan blir 13.00 då dom på pastors expeditionen har kommit tillbaka från sin lunch.Här ska det döpas! =)
Tänk att jag äntligen har tagit mig i kragen och börjat planerat,men det har lixom bara flugit ur mitt huvud.Plus att det är svårt att välja gudmor och gudfar.Dom måste ju vara döpta själva och då blir det ett litet problem för den jag vill ska vara gudmor är ju inte döpt. =/ Och jag är ju inte heller döpt så hur blir det då?Ska jag behöva döpas innan? Ja det är frågor som jag kommer få svar på snart.

Var i Furuvik i lördags,det var extra roligt den här gången eftersom vi vann en massa choklad! 2 kilo vann jag och Martin plus några nallar till Johannes.Min familj vann typ 4 kilo choklad.Ingen av oss har vunnit choklad under alla dessa år men helt plötsligt vinner vi alla något.Hihi! =)
Bilder från furuvik lägger jag in senare.

Men nu ska jag gå och duscha!

Här kommer lite bilder från festen i fredags. Haha!

Satt först nere hos mamma och pappa och förfestade en stund men Heléne,Niklas och Mamma.



Väl framme på festen så var det utklädda damer i kort kort och baddräkt.


Presentöppning


Här var det dans!


Jag och morsan har skoj på dansgolvet.


Mera dans! :)


Alkohol.


Det är livat på dessa fester,muggar och dukar ligger huller om buller.


Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Herregud Madde det är ju censur på dessa vilda bilder!!!! Hur vågar du bara lägga ut såna här fyllebilder,ha ha ha! Men kuliga bilder det är det och fest det hade vi och roligt det var det! Kram på dig!

2009-09-01 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback