Hello baby!

Känner mig väldigt trött idag och jag vet inte varför,känns som att jag håller på att få en förkylning.Hoppas att jag inte får det,vill inte smitta Johannes!

Vi har varit uppe i skogen en liten sväng med mor och hundarna idag,kollade efter svampar fast jag tror inte att det växer så mycket trattkantareller vid vägkanten precis. =D
Johannes somnade i vagnen,låg ute på gården och sov ett tag medans jag och mamma satt och pratade.När han vaknade knäppte jag lite kort på honom när han satt i soffan.Han hade på sig en huva och tofflor till en overall.

Efter mamma åkte hem så satte vi oss och tittade på Ellen Degeneres Show.Sedan la vi oss på sängen och lekte lite och helt plötsligt så somnade vi båda två.Jag vaknade före Johannes så jag har passat på att duscha och sminkat mig.Snart kommer gubben hem och sen ska jag och Johannes följa med mamma och pappa och handla mat.

Ja nu ska jag fortsätta med mina dagliga ting.

Här kommer bilder.

Härlig skog har man att promenera i.
 





Johannes nya leksak,matslev! :)


Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Det var jättetrevligt att promenera i skogen och se på alla flugsvampar som lyste så röda!Det här gör vi om till veckan när jag har semester,eller hur? Då kanske vi kan ta med lite fika och stanna ute lite längre.Kram till Johannes!!

2009-09-08 @ 21:03:46
Postat av: Helene

Hahhaa, han är så söööt den jäveln. :=

2009-09-09 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback