Hello again.

Då har det gått några dagar sedan jag skrev,men som du nog förstår så har jag inte haft tid. =)

I torsdags så hade vi besök av min faster Irene,vi åt surströmming och det var gött.Satt ute och då kom det säkert 20 flugor på samma gång som också ville smaka.Åt min hemlagade blåbärspaj med marsansås till efterrätt.Promenerade ner till mamma och pappa,plockade rödvinbär och gick sedan hemöver.



Helgen som var hade vi det mysigt med tända ljus mm.



Johannes fick även smaka på en ny maträtt,potatis med rödspätta.Det smakade en hel del citron tyckte jag så det skulle bli spännande att se hur han reagerade.Här är bildbevis:







Igår var det Svenska Hollywoodfruar,programmet var bra men jag tyckte inte om den där Anna Anka(n).Hon såg ner på dom "normala" människorna som hade mindre pengar och skröt på som en tok om hur mycket pengar hon har.Nej dom andra fruarna var mycket roligare.Känner på mig att många fler känner som jag.

Tisdag,vi har inte så mycket för oss.Håller på och tvättar och ska snart gå iväg och skicka iväg lite grejer på posten.

Have a nice day!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Jag

Haha. Det där gillade han inte.



Nu vill jag åka hem till er!!! suck



/Fader

2009-09-16 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback