Tjabba.

Tycker att helgerna går för fort,jag hinner inte riktigt med faktiskt!

Men vi har varit en sväng in till Bergsåker idag,Martin har klippt sig åså.

Sedan har jag påbörjat en städning här hemma som jag inte direkt har lyckats att avsluta.Jag blev så trött att jag satte mig framför tv:n med Johannes.Tror soffan tyckte om oss.. ;P

Vet inte om jag tänker avsluta den ikväll heller,det är ju faktiskt en dag imorgon med.Sådeså.

Om typ två veckor är det dop,jag har lite att stå i kan jag säga.Väggen i vardagsrummet ser inte alls bra ut.Kommer absolut inte att hinna med någon tapetsering så jag måste klura ut hur man ska göra för att skymma den del där det inte finns någon tapet.Har lite idéer som jag ska prova.

Har inte bara dopet att tänka på,har miljoner andra tankar i huvudet just nu.Och inte roliga tankar heller.Men jag tror på att till slut så vänder det och man kan tänka mer positivt igen.Men när?

Nu ska jag fortsätta denna söndag med min familj.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback