StrulMadde

Man kanske ska börja kalla sig för det namnet.Allt jag håller på med innehåller på nått vis strul.Det kan inte gå så där smidigt som för vissa andra.Är det tänkt att man ska ta lärdom av allt strul man drar på sig eller?!

Var in på Charm mitt i stan och frågade om doptårta,hon som stog i kassan plockade fram en pärm och började snacka med sin kollega om tårtor och då kom dom fram till att jag skulle få ringa till bageriet själv och beställa därifrån.Ja,det lät väl bra.Så jag har försökt att få tag på bageriet flera gånger men till slut blir det ett högt jäkla piiiiiiip så jag lägger på.Men jag får nog försöka imorgon igen.Får hoppas att man får någon ordning på detta.För inte kan det väl vara så svårt att boka en doptårta heller.

Gick in på Scorett och letade efter ett par boots som jag tyckte var fina på deras hemsida.Men dom var urfula i verkligheten.Så nu letar jag efter andra stövlar som sitter snyggt på mina fötter.

Besökte även Cubus och kom ut därifrån med en cool body till Johannes.Bilder kommer! =)

Och vad ska jag ha på mig på dopet? Det återstår att se.

Snart ska jag börja med maten,tunnpannkaka med bacon i och en liiiiten klick grädde och sylt till.Mums!

Bye bye

Riktigt snygg tårta,fast vill ha den i blått och det ska stå Johannes.


Bild har jag hittat hos: http://inasinsikter.blogspot.com/2008/05/doptrta.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback