Pinsamt!

Åh gud vad jag skämdes när jag såg Jay-Z var gäst på programmet Skavlan.När han kom fram så tittade han konstigt på den lilla studion han skulle sitta i och sneglade på programledaren och fattade inte vissa skämt såg det ut som.Tror inte att svenskar och amerikaner går ihop skämt åsido lixom...

Han är väl van vid megashower med en massa publik som skriker,tänk om man skulle tjäna alla dessa miljarder som han gör.Då skulle jag nog inte sitta här jag sitter just nu.Skulle troligen sitta vid mitt beachhouse och bara njuta av vågorna som slår mot stranden.Och självklart skulle min lilla familj vara med och resten av min andra familj skulle jag skicka mitt privatjet så dom kunde komma precis när dom ville för att tex hämta Lippe för en prommis i Sverige.Haha! =)

Anna Ankan,ja jag vet inte riktigt.Hon har ju rätt i vissa saker hon säger faktiskt.

Nä nu ska jag gå och lösa korsord tills jag somnar.Kan varmt rekommendera det om man har svårt för att somna.Helt plötsligt så ligger du där med slutna ögon! =)

Godnatt.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback