Hundräddarna!

Har varit och handlat lite föda till hemmet idag,det tar slut fort det man handlar hem har jag märkt.Tänk bara dom som har typ 14 barn!Det kan jag rent ärligt säga att jag inte skulle klara av,mitt huvud skulle sprängas av allt skrik och mitt försök att hålla ordning utan att lyckas.Nej man ska skaffa så många barn som man klarar av och inte bara för att man "vill ha" lixom om du förstår mig..

Jag och Heléne räddade 2 hundar idag,utanför City Gross på parkeringen var det en bil med två vovvar.Ägaren hade inte ens vevat ner fönsterrutorna och dessutom hade han ställt sig mitt i solen och hundarna hade inget vatten.Jag och Heléne blev så jävla förbannade att vi tog registreringsnumret och gick in till lotteristället och bad dom säga till i högtalaren att ägaren måste gå ut omedelbart till bilen.Efter typ 5 minuter kom det ut en seg jävla gubbe,jag hade så jävla stor lust att gå ur bilen och ge honom en stor utskällning för att han hade plågat sina hundar men jag blev (som tur var?) stoppad.

Fattar inte hur folk tänker,skulle själv aldrig göra något dylikt.Om jag nu skulle vara tvungen att ha med mig Lippe in till stan och gå in och handla så skulle jag vevat ner RUTORNA,ställt mig i SKUGGAN och ge honom VATTEN!

Nog om det.

Den 3 oktober är det dop för lille Johannes.Det kommer bli så fint.Håller på och funderar på vad jag ska baka ihop för något.Men jag tror att eftersom dopet är på eftermiddagen så skulle det nog vara bättre att kanske göra en liten god buffé.Men jag har ju tid att funderar,fast tiden bara rusar iväg.

Nu ska jag gå och kolla inne i klädkammaren,ska spackla och slipa och sedan måla.Allt tar lite längre tid för mig nu men jag har ingen brådska.

(Korten från Furuvik kommer ikväll!)

Bye bye



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback