Fullerulle.

Idag har man haft fullt upp.

På förmiddagen åkte jag,Johannes och Heléne in till stan och shoppade kläder till Johannes.Hittade jättefina munktröjor åt honom och lite annat smått och gott.Bilder när han har på sig dom kommer så småningom.

Efter det skjutsade jag Heléne till SJ där hon skulle ta tåget till Niklas.

Åkte hem till mor och far och väntade på att Martin skulle sluta jobbet,han plockade upp mig och vi åkte till banken och snackade igenom lite saker.När vi var klar passade vi på att gå in och handla lite mat till middagen på ICA.

Åkte och hämtade Johannes hos hans mormor och morfar som hade varit barnvakt och begav oss hem och började med middagen,vår middag blev crépes.Gott!!

Sedan var vi så himla slut att vi gick och la oss i sängen och vips somnade vi.

Jag vaknade såklart före mina små älsklingar och gick ner,plockade och donade innan Idol.Och när Idol var slut så tog jag en prommis med Lippe.

Vilken utförlig beskrivning på vår dag.. =)

Blir lite grejer att göra imorgon med.Men det är en annan historia.

Nu ska jag kolla om mina pojkar är vaken,jag har tråkigt.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Lilltrollet,gosunge,pussunge,gladunge,charmtroll,

moffas lillbuse. :-)

2009-09-18 @ 22:43:46
Postat av: Af Wisten

söta!

2009-09-21 @ 18:51:14
Postat av: Helene

ser ut som du har skägg:)

2009-09-23 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback