Fett försvinn!

Varje morgon kör jag samma sak.Ger Johannes frukost och klär sedan på honom ytterkläder.Sedan går vi ut på långpromenad med Lippe.Går i rask takt i ca 45 min,ibland en hel timme.Sen när vi kommer hem äter jag frukost.Känner nu att det har gett resultat,imorse skulle jag ta på mig ett linne och det satt lösare och bättre lixom.Förut har det suttit tajt och obekvämt runt magen.Fortsätter jag med detta så kan det sluta riktigt bra!

Ska bege mig ner till Järnvägskondiset sen och kolla på doptårta.Kolla priser mm.

Johannes är inte så förtjust att sitta i mitt knä vid datorn längre,han ålar och sparkar in tangentbordet hela tiden.Han har även kommit på att om man skriker så hör man sig själv.Han är så rolig. =)

Lippe börjar moffsa sig direkt när grannen startar sin bil och åker iväg och samma sak när dom kommer hem.Irriterande vissa gånger faktiskt.Att han aldrig fattar lixom. =/

Nu ska jag sortera in kläder i klädkammaren,ÄNTLIGEN säger jag.

Bye bye

Johannes på kalas (6½ mån.)


Sitta själv och leka på golvet är roligt.


Roliga miner kan han också göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback