..........................

Det blev skogen förut.fast inte med Johannes pappa som det var tänkt utan det blev min fader istället och det gick lika bra det.Märkte på Johannes att han tyckte det var kul för han tittade på allt som rörde sig,och idag var det ju mycket som rörde sig med tanke på att det blåste mycket! =)

När Martin kom hem tog han igen sig en aning,sedan åkte vi in till Ica Maxi och handlade lite mat.Efter det åkte vi till HemmaKväll och hyrde 3 filmer.Och gissa vad det blev för typ av filmer! Jo,2 skräck och en som jag fick välja.Jag valde Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo DiCaprio.Har länge velat se den och det är kul att se dom spela ihop sen Titanic.Är så himla less på skräckfilmer kan jag lova,det är bara jag som vill hyra komedier.Kan inte hjälpa det men jag somnar av skräck! Är jag konstig?!

Har lagat ihop fläskfärsrullader,men det var väl ingen hit precis.Smeten var lös och svår att forma.Jaja,det går ju att äta så man får inte klaga.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på film med Martin,Johannes sover sött.



Bye bye lingonpaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback