Sunday

Är en härlig söndag,Johannes har nyss vaknat efter en ganska lång förmiddagstupplur.Han ligger nu på sitt täcke på golvet och flörtar med mig varje gång jag tittar på honom. =)

Igår var vi i birsta och köpte kläder till Martin som han ska ha på dopet.Jag handlade lite smink och sedan åkte vi bort till Barnens Hus och tittade på en gåstol till lillen.Kom ju självklart hem med en också.Han tycker den är rolig men har inte riktigt förstått han kan ta sig framåt,men ingen brådska.

Sedan blev det surströmming med svärföräldrarna,det var trevligt och gott.Tredje gången jag äter det i år.Rekord!

Jag funderar på vad jag ska ha på mig på dopet,får kolla runt här i veckan.Fin ska man va,annars får de va.

Nä nu ni ska jag leka med min lille goplutt.

Bye bye



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback