_______

Åh vad jag känner mig trött nu,känns som att det har varit någonting hela dagen idag.Plus att jag var vaken till typ 01:30 inatt med.Johannes sov som en stock då men jag kollade på film och donade på,så det fick man ju sota för idag då man varit trött och slö.Men man har ju hunnit med att vara inne i stan och firat Martins brorsdotter eftersom hon fyllt år.Hade köpt en sån där vännerbok med tillhörande pennor mm.Tror hon blev nöjd faktiskt. =)

Åkte och handlade lite salladstillbehör som vi skulle ha till middagen,Tacos! Mmmm vad gott det var!

Har precis kommit hem från affären för jag blev sugen på lite lördagsgodis.Så man kanske ska ta och pallra sig ner till skålen och bara ta det lilla lugna.Är det någon bra film ikväll kanske?

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback