Tjoho.

Hela undervåningen är nu städad,Johannes har nyss vaknat efter sin dagstupplur och jag är lite trött.Men funderar på att klä på oss ytterkläder och bege oss ut på en härligt uppfriskande höstpromenad.Solen tittar ju fram ibland och det måste man ta vara på.

Till middag idag blir det stuvade makaroner med korv,fläsk och morötter.Visst låter det gott?! =)

Börjar bli lite hungrig,lika bra att gå ut så man släpper dessa tankar.

Vi såg på "min" film igår och ska jag vara ärlig så tyckte jag att den var lite för fjantig för min smak faktiskt.






Nu går vi ut! =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Therese

tyckte den där filmen va jätte bra jag! =)

2009-10-12 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback