Söndag.

Nu har jag tiden att sitta här en stund och uppdatera.Men jag är väldigt trött och ska snart krypa ner i den sköna sängen.

Åkte in till Martins mor en stund så dom fick träffa Johannes.Han blir alltid lika glad när han får träffa dom och det är jättekul.Jag tror att jag och gubben får hitta på något någon kväll så dom får rå om lillskiten lite extra,för vem vill inte det?! ;)

Sedan åkte vi till min faster Irene och hälsade på,tittade på ett bord som vi ska ta hem.Lite annat kom med hem och det är man tacksam för.Tycker det är kul med dukar och gardiner mm.

När vi kom hem åt vi mat och sedan var klockan så mycket att det var dax för "Ensam mamma söker",har inte följt det pga att jag har totalt glömt bort det på söndagarna.Men ikväll blev det av och det är ett ganska tråkigt program måste jag säga.Tur att man har sitt på det torra. Hehe.

Imorgon måste jag ringa lite samtal och fixa här hemma.Så det är nog på tiden att lämna över datorn till herrn i huset som måste skörda.Hur kan man tycka att FarmVille är bra va?! *puss på dig Martin*

Godnatt!

Bye bye





Gamla kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback