Ordinary monday

Har ringt lite samtal nu på morgonen och fixat.Promenad och frukost är klart och Johannes sparkar in tangentbordet medans jag skriver.. =)

Måndagen kommer bestå av att tvätta kläder,dammsuga,skura toaletterna och en massa annat pyssel som man måste göra.Ibland tycker jag att vi har för stort hus,är man klar med städningen på nedervåningen så är man helt slut och orkar inte påbörja ytterligare en städning på övervåningen.Man utnyttjar inte övervåningen så mycket heller,men nu när jag väl sitter och skriver har jag fått lite idéer på hur man kan göra det mer trivsamt här uppe.Man kanske ska ta sig i kragen och börja fixa med Johannes rum,därinne är det som ett förråd numera.

Johannes är less på att jag sitter här det är dax att ge honom min tid. =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Irre

Vad du kan fixa med allt som gäller det mesta. Samt hinna med att komma hit och kolla in läget. Bordet står vid hissen har en hög tidingar på den just nu men ska lägga dem i tidningsinsamlingen imorgon. Ska fixa med och skriva ner minnes anteckningar imorgon för på onsdag kl 18.00 ska vi träffa prästen kanske du kan hjälpa mig far ska med Christer ska skjutsa mig Alf skulle inte komma kanske du vill?

Nu ska jag försöka sova skönhets sömn. Hälsa dina älsklingr. Johannes ligger 3:a blad mina småttings favoriter och det är inte illa.

2009-10-20 @ 00:22:56
Postat av: Caroline

Tack detsamma :)

2009-10-20 @ 20:13:20
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback