Mördare

Jag och Martin blev bjudna på mat hos hans arbetskamrat.När vi kom dit så stog han med bar överkropp och ett skinnförkläde i köket och stekte något.Han hade en stor ölmage och en massa skägg,såg ut som en jätte.Jag blev rädd för honom för han kom närmare och närmare mig och försökte flirta med mig.Jag ställde mig bakom Martin och berättade vad han höll på med och sedan sprang gubben ut och mördade en kvinna som jag aldrig hade sett förut.

Den knepiga drömmen hade jag inatt,jag hoppas inte att Martin jobbar med en sådan ful och hemsk gubbe på sitt jobb.Tänk om det jobbar en mördare där?! Haha! :)

Nog om det,häromdagen sökte jag 34 tjänster inom vården.Får hoppas att man har en chans att få någon tjänst tills man börjar jobba igen.Tänk om man får börja jobba ute på Alnön,får samåka med gubben min.Det är bara att hålla tummarna.

Har blivit ett freak när det gäller Tradera,har lite auktioner ute och ska sätta in fler senare ikväll.Det är ju på kvällarna som folket sitter och bjuder.Någon som vill köpa en eller två plastbandslampor?Funderar på att sätta ut dom på Tradera eller Blocket.



Bye bye

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag blev rädd :(:(:(:(:(:(

2009-10-30 @ 18:37:44
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback