Men hallå där!

Då var helgen här och vi är lite lata idag,i varje fall jag.Tog på krafterna med allt som var igår och vaknade tidigt imorse av att Johannes andades lite tungt pga lite snorkråkor i sin lilla näsa. =)
Klev upp och hämtade honom och myste i vår säng och sedan somnade vi om i några timmar.

Nu sitter han på sin pappas mage och leker.

Tror vi ska hitta på något snart och förbereda maten.Är sugen på kött,min klyftpotatis och bearnaisesås med en god sallad till.Så det är väl dax att göra sig iordning så man kommer iväg snart.Ikväll ska Martin ut och roa sig och jag kan faktiskt säga att jag är lite avis men väljer hellre att vara hemma med Johannes och mysa.För det finns väl inget bättre än att bädda in sig i en filt med en liten gullunge och bara mysa.

Nu ropar sminkväskan på mig.

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

LILLSÖTINGEN! SÅ BLEV JAG GLAD IGEN NÄR JAG FICK SE DEN HÄR GULLIGA BILDEN PÅ DEN OTROLIGT SÖTE OCH GULLIGE GRABBEN! MOMMOS PONKE! :-)

2009-10-24 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback