Lösenord.

Ni som vill läsa min blogg får hädanefter skicka förfrågan om lösenord på min mejl.

Att man ska behöva ändra det man skriver för att vissa tycker man har formulerat fel tycker jag är att gå över gränsen i vissa fall.

Självklart är jag medveten om att har man en blogg får man räkna med att man får kommentarer,så just därför tänker jag försöka hålla denna blogg mer personlig genom att ha lösenord så jag har mer koll och kan avgöra själv vilken som får läsa det jag skriver.

Mvh/ Madde

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA MADDE! IBLAND SÅ MÅSTE MAN VARA HÅRD,OCH HOPPAS NU ATT DET HÄR INTE GÖR SÅ ATT DU TAPPAR LUSTEN OCH INSPIRATIONEN ATT FORTSÄTTA SKRIVA! DU SKRIVER SÅ BRA OCH LÄGGER UT SÅ FINA BILDER PÅ JOHANNES OCH ANNAT. STÅ PÅ DIG NU OCH JAG HEJAR PÅ DIG! KRAMAR!!

2009-10-06 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback