Lördag igen då!

Inte min dag idag,känner mig trött och sur.Allting går fel och tiden går för fort.Tror jag skulle behöva ta ett långt varmt bad med tända ljus och en bra skvallertidning ikväll.Då blir jag nog på bättre humör igen! =)

Sitter och funderar på en grej,ska jag eller ska jag inte?Orkar jag det? Vi får se...

Vad händer hos er denna lördag? Vad ska ni göra ikväll? Alltid kul att veta vad alla andra gör en lördag som denna. =)

Snart ska jag följa med mamma och pappa och kika på soffa,senare mot kvällen ska jag och min lilla familj åka till Johannes farmor & co så dom får umgås med honom.Blir ju typ bara en gång i veckan nuförtiden och det är ju inte alls mycket tycker jag.Vill att han ska få träffa sin släkt så mycket det bara går.

Vilka trista inlägg jag gör men tålamodet ligger inte på topp idag heller.

Bye bye


Sötpropp!


Kommentarer
Postat av: Fasr

2009-10-17 @ 21:54:49
Postat av: Faster

Ja vissa dagar känner man sig inte s¨på alerten som man hade hoppats. Men som tur är vänder det till nästa dag. Omorgon ska jag börja ta bort saker som jag inte behöver det är överfullt med sånt. Hoppas verkligen att jag gör det. Ska strax lägga mig längtar att börja tänkt göra mycket för jag följer nog med Anneli hem på söndag. Hoppas ni tittar förbi imorgon god natt

2009-10-17 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback