Lantligt.

Nu är min blogg hyffsad iaf,fast man är ju inte så duktig att man har designat själv.Efter timmar av jobb med att få någon ordning på min blogg så tog jag beslutet att vänta och fixa en provisorisk tills vidare.

Min förkylning börjar bli mycket bättre nu,jag tror skarpt på att om man äter mycket c-vitamin och är ute i friska luften så blir man piggare.Nu har ju min förkylning varit ganska stabil hela tiden men jag tänker följa detta skarpt varje gång jag blir förkyld.

Vill så gärna gå på loppis nu i helgen och fynda,skulle vara skoj att hitta en gammal spegel eller skänk som man kan måla.Tycker det är så mysigt när man har det lantligt.Vi målade ju en byrå vit nu innan dopet,innan var den ful och brun.Ska ta och knäppa kort på den.

Ska ta mig ner och äta nötter och kolla på The Hills marathon nu.

Ha en bra kväll.



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback