¤Lalalalala¤

Snacka om att jag är trött nu,tycker inte att jag ansträngt mig direkt mycket idag heller förutom promenaden imorse.Man kanske ska ta och berätta vad jag/vi gjort denna dag,ingenting särskilt.Har softat en hel del och det är riktigt skönt kan jag lova.Men imorgon ska jag ta igen det och göra en massa saker som att tex gå igenom alla saker i Johannes blivande rum som inte blev av igår.Kan ju bli svårt att flytta på toaletten som står där och väntar på att bli monterad och den stora klumpiga fåtöljen som ägs av Martin.Var kan man placera detta åbäke någonstans i detta hus? Det får jag gå och grubbla på ett tag...

Ska bli ett sant nöje att hitta på något med polaren Therese nu till helgen.Känner verkligen för att ta mig en iskall öl och en massa annat gott som absolut måste innehålla alkohol annars får det vara.Jag kan vara helt ärlig och säga att jag ska bli FULL!!! Vad sägs om det va?!I min tanke låter det som en utmärkt idé.Nu låter jag säkert som en liten fjortis men det får man väl tycka då.

Dax att kolla till Johannes som kanske vaknat.Sedan får vi se vem som tar ut Lippe på kvällspromenaden.Det lutar åt mitt håll för Martin ligger just nu och sover och när han vaknar (om han nu vaknar) så tror jag inte att han vill pallra sig ut i kylan.Men det gör mig inget,jag går gärna ut och rör på fläsket!

Godnatt!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Irre

Tack för bilderna riktigt bra blev de. Hade du scannat flera? Kollat mors kort ikväll de som jag visade dig snabbt när vi varit på apotekskvällen.

Jag var också knubbig vid ett års åldern men sen blev jag smal många år men nu har jag ett midjemått som heter duga. Kommer att ta tag i detta snart när jag kan koncentrera mig bättre för mig själv längtar verkligen till att simma och promenera minst 40 minuter varje dag raskt. Skulle behöva komplettera med typ Friskis o svettis nån dag i veckan min sjukgymnast vill att jag gör det också.Har ju inte nån märvärdigt ont i lederna nu på ett tag så då går det ju lättare.Heminrednings ideerna dyker upp när man minst anar det så du kommer nog på något ska se om jag kan tipsa om något när jag kommer på lunch o så ska vi ju koka saft har du flaskor? Jag har några. Bli bara salongs berusad annars kanske gossen blir förvånad

2009-10-21 @ 00:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback