Jul snart.

Varit lite dålig på att uppdatera nu men så är det när man har barn och en massa saker att göra.Nu är dessa saker gjorda så man kanske kan ta sig tiden att skriva lite.

Nu börjar julkänslorna komma till Madde,jag går och funderar på vad man ska köpa för julklappar och längtar tills man ska få plocka fram alla julsaker.Inte långt kvar nu,ska bli så kul att laga all julmat och känna den där härliga känslan i magen som jag alltid brukar ha på julafton.Jag tror att jag aldrig kommer att växa upp när det gäller jul,och nu när man har Johannes är det ju ännu roligare.Tänk när han blir större och börjar tro på tomten,då ska vi se till att han ska få den bästa julkänslan och det där pirret när tomten kommer. =)

Någon som vet var man kan köpa en liten barntomtedräkt?!

Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Min duktiga jänta och min lille lillponke ni är så fina bägge två! Det är en himla tur att ni finns ni tre där uppe i Forsa! Är glad för det! Kramisar till er :-)

2009-10-29 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback