Hello!

Nu sitter vi och väntar på att Martin ska komma hem,han slutade för några minuter sen. =)

Till helgen är det ju alla helgona och då ska vi åka och tända ljus på kyrkogården.Det är mysigt att tända ljus,och vackert när hela kyrkogårdarna är fulla med ljus.Och vi ska även äta gott och kanske se på någon film och bara mysa.Skulle vilja köpa en pumpa att gröpa ur och sätta ute på bron eller vid postlådan.Men det räcker nog om man tänder lite ljus och sätter dom i en lykta.

Nu har jag bestämt vad jag ska börja med för skoj,ska börja "renovera" gamla fönster och göra en massa skoj med dom.Tex göra speglar och tavlor,det kommer bli skitsnyggt!Jag känner att jag behöver en alldeles egen hobby att hålla på med nu i höst.

Nu har jag inte så mycket att skriva men jag återkommer snart igen.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback