*Hej*

Har varit på loppis idag och kikat.Hittade ingenting,kan ju bero på att jag inte var ute efter något speciellt heller.Men det är alltid kul att hoppas på att man hittar ett eller två fynd.

Åkte sedan och handlade lite mat,till middag idag har jag gjort lasagne och en härligt god sallad med RÖDLÖK! =)

Vad händer denna kväll? Johannes har nyss somnat och jag var bara tvungen att sätta mig ner och koppla av,det tar verkligen på krafterna när man har ett litet knyte som vill ha uppmärksamhet.Och att laga mat mitt upp i allt är ibland väldigt uppstressande för en mor.Just en sån här dag kan jag känna att jag behöver lite tid för mig själv,att kanske ta hunden och fara iväg och gå en härlig promenad utan att ha något att fundera över för en stund.Men det är bara att hitta nya krafter och köra på som jag alltid gör! =)

Och vad händer mer ikväll? NADA!

Nu ska jag kika runt på en massa bloggar mm.

Bye bye



Charlie (Mammas och pappas hund)



Lippe älskar att bita på pinnar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback