Hej mina vänner!

Nyss inkommen från en härlig kvällspromenad med hela familjen.Jättemysigt att titta upp på stjärnhimlen,skulle kunna sitta ute hur länge som helst och beskåda det oändligt stora universum. =)

Om jag ska berätta vad jag gjort idag så har jag inte så mycket att berätta,visst har jag gjort en massa saker men problemet är att jag kan inte komma på vad för tiden har gått så fort.Jag vet att jag har möblerat i vardagsrummet och ätit mat.

Maten bestod av kyckling och sallad.Ska försöka att dra ner på kolhydrater,får se hur det går men jag hoppas på att man kan förlora några kilon.

Jag bara ÄLSKAR rödlök,det kan man ha till det mesta.Det är även gott att skära i klyftor och blanda det med potatisklyftor och slänga in i ugnen.Blir lixom en god sötma.

Nu blir det film,den sista från dom vi hyrde i lördags.Zombiefilm.BLÄ! ;-)

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst tusan är det gott med rödlök och purjolök,men ICKE vitlök!!! Kramisar!!

2009-10-13 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback