goddag!

Fick sovmorgon imorse,Johannes ville vakna halv 9 idag.Och det tackar jag för,behövde verkligen få sova ut lite längre.Har nyss badat honom och hunnit duscha själv.Nu är det sminkning som gäller och hitta 2 st strumpor,helst svarta så dom passar till mina leggings.

Ska åka in till stan och kolla lite sen när Johannes har ätit igen.Är riktigt sugen på att köpa en skjortklänning som mamma har.Hon är ganska modemedveten och har god smak ibland och det är kul. ;-)

Härligt väder,äkta höstväder.Måste passa på att vara ute mycket idag och inte sitta inne och häcka framför televisionen.

Nu har jag inte tid med detta,fejset måste få lite omsorg.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack o tack för dessa ord Madde! Jag försöker ju lite i allafall och tydligen så lyckas jag ibland,kul!

2009-10-10 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback