FK

Trött trött trött trött trött trött trött hela dagarna.Vad är det som händer med mig???! Skulle kunna sova sova sova!

Har suttit och räknat ut föräldradagar nu,det är inte det lättaste.Jag kan bli riktigt tokig på försäkringskassan,har inte fått pengar därifrån än och pengar ska dras från bankkontot idag.Och vad händer om man inte har pengar på kontot? Kan hända tråkiga saker.Måste ringa till dom nu.

Satt långt in på natten igår och sorterade alla kort man knäppt på Johannes mm.Måste vara flera hundratals bilder man knäppt.Hualigen! =)

Jag vill också ut och roa mig snart,kollade på korten från när gubben var ut i helgen och det såg ut som det var hur kul som helst.Och jag vill festa tillsammans med honom men han är tråkig.Vaddå,är det en dum idé att festa tillsammans med sin partner?Det tycker inte jag för vi blir lika knasiga och glada båda två sådeså. Men herregud vad jag skriver en massa gojja.Tröttheten gör mig knepig.

Skrev alldeles nyss flera rader om grejer men jag var bara tvungen att radera pga helt ointressanta saker.Nu går jag och vilar huvuvdet.Just ja,måste ju ringa till FK först.Blä!

BYe bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback