Ett till för idag då..

Johannes har nyss somnat så jag passar på att slänga in ett nytt inlägg här.

Idol är nu avklarat och jag kan säga att jag blev riktigt besviken,Carolina som är så himla bra fick åka hem!Hur ska detta sluta?Det återstår att se,Tove är ju häftig så hon får gärna komma långt och kanske vinna.

Har idag bokat dagisplats till Johannes,hoppas han får en plats här i Forsa.Det skulle vara helt perfekt med tanke på att man bor typ två gator emellan.Lillgubben,han är ju så liten så det känns konstigt att hålla på med dagis och sånt redan nu men det är bara att inse hur det är lixom. =)

Är jag lite beroende av datan eller? JA!
Först sitter Martin här,efter en liten stund känner jag att det är min tur och sitter här i evigheter.Men nu ska jag faktiskt slita mig även om det känns lite tungt för man måste ju ge tid till varandra.Nu är det HELG! =)

Ha en bra kväll gott folk.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback