Let´s go.

Mitt humör var totalt upp och ner igår,hela dagen la jag ner energi på vad folk tycker och tänker om vad jag skriver.Men imorse när jag var ute på morgonprommisen så slog det mig att jag inte ska bry mig ett skit om vad andra tycker om vad jag känner för att skriva och uttrycka mig.Ett lösenord på min blogg kanske skulle vara lösningen så jag har mer koll på vilken som läser och jag slipper typ "oroa" mig för vad vissa ska tycka och tänka om vad jag skriver om dittan och dattan.Men det här är MIN blogg och ingen annans!
Så,lösenord eller inte lösenord? Vad är bäst? Jag vill egentligen att vilken som helst ska få läsa det jag skriver om.Men det finns folk därute som inte kan knipa sin dumma k*ft med sina knäppa kommentarer.

Jag har min blogg för att skriva ner vad som har händer i mitt liv,ibland kan jag glömma vissa saker och då är det kul att titta tillbaka på bloggen och minnas.

Man kanske ska ta och glömma detta nu?

Ibland har jag lite svårt för att släppa saker,dåligt självförtroende vissa dagar antar jag.

Men jag kör med lösenord ett tag,får se om jag ändrar tillbaka...


Jag är förkyld,fast det är inte så farligt.Jag kan ju fixa och dona ändå men jag är väldigt trött.Allting släppte efter dopet,har haft så mycket att göra innan med målning av tvättstugan och dörrarna i hallen och en storstädning av hela huset plus att man har ett barn och hund att ta hand om.Men trevligt var det och mycket presenter fick lillfisen med som kläder,leksaker,jättefina ramar och pengar mm.Fikat var gott,speciellt tårtan. =)

Direkt när vi kom hem så ville Johannes sova så han sov under hela fikat.När det bara var ett fåtal gäster kvar så ville han vakna och alla blev så glada att kamerorna kom fram.Man kände sig nästan som en kändis ett tag.Blixtrar hit och dit och det var faktiskt riktigt skojigt! =)

Sätter in bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback