Blöthund.

Väntar på att en gubbe från kommunen ska ringa mig,har problem med mina inloggningsuppgifter.Har haft mina inloggningsuppgifter sen februari men har inte fått dom förrän nu.Knepigt...

Fick alldeles nyss besked om att det inte blir någon utgång på lördag,utgång kan det ju bli ändå men inte med Therese.Tråkigt när det kommer upp saker för oss hela tiden,men en annan gång får vi göra det och då ska vi ha extra kul. =)

Grått och trist ute,även jag är det idag.Vet inte varför men det kan ju bero på en sak som man får varje månad.För det första vill jag att Martin ska komma hem så man har någon att gosa med.Johannes ligger och sover så jag känner mig lonely.Lippe ligger på soffan och vill säkert gosa med mig men han luktar äckligt så jag avstår,måste verkligen bada honom sen.Men det tar en evighet att få honom torr så det är nog bäst att Johannes har ätit och är lugn så han kan sitta i sin gåstol under tiden eller så.

Är det något som luktar vidrigt så är det en hund som är blöt,när dom går ut ofta när det regnar och kommer in och torkar om och om igen så blir det denna stank.Och man ska ju inte bada hundar så ofta heller med tanke på att deras naturliga hudfett försvinner,så jag är varsam med att bada lille Lippe.Men stinker han så är det raka vägen in i duschen.Han ser ut som en liten tuss när han är borstad och ren i pälsen. =)

Imorgon är det begravning...

Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Håller med dig om att det stinker vidrigt av en stink-hund,fy tusan! Lipton är i allafall liten och nätt han och så mycket lättare att bada! Charlie är ju stor som ett hus han,och torkar på en vecka! Puss till pojken!

2009-10-23 @ 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback