Snart jul! *längtar*

Sitter och lyssnar på Frank Sinatras jullåtar nu.Längtar så mycket till första advent så jag får börja ta fram alla juliga saker.Så himla mysigt när det blir mörkt tidigare nu med,då ska man tända ljus tycker jag.Tror att jag måste köpa mer julgardiner,kanske bäst att kolla upp det nu redan.Loppis nästa! =) Mycket roligare att hitta gamla gardiner,finare mönster.

Ska lite senare gå ner till Bommen och posta ett paket som ska till Göteborg,nu är mitt 50-tals tyg sålt och ska användas av någon som behöver det mer än jag.Mer pengar till julkontot säger jag! =)

Lillgrabben ligger och sover,han har ätit spagetti och köttfärssås som var jättegott.För ett litet tag sedan ville han inte äta det för han fick kvälvningar,men nu slinker det ner himla fort.Tiden bara rusar iväg,snart springer han här hemma och går i kylskåpet själv.Mamma och pappas gopojke!

Måste borsta och bada Lippe och Charlie med,säger det typ varje dag men hinner inte med mig eller så glömmer jag.Fy på mig!!!Skärp dig!

Nu ska jag fortsätta lyssna på en massa låtar på Spotify,tack gode gud för det! =)

Ha en bra dag!

Bye bye


Det här kommer Hå-Håkan få faan för! (Sunes Jul)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback