Inbrottstjuvar!

Tänk att man ska inte kunna få ha sina grejer ifred någonstans.Natten mot igår var det tjuvar på vår gård och tog våra sommardäck.Tur att man har hund,han började moffsa sig så Martin vaknade och sprang ut.Men det var lite försent,men han såg en bil som for runt.Jävla idioter!!!

Trodde att det var en säker plats man bor på men fel kan man ju ha.Satt och tänkte förut och kom på att på varenda ställe vi bott på så har vi blivit utsatta för inbrott.Och då har det alltid varit någon bilgrej.Tycker det är så himla obehagligt!! =/





Johannes ligger och sover nu,vaknade tidigt imorse.Själv så känner jag mig lite sömnig men vill inte sova för då blir jag helt slut hela dagen lång.Bäst att hålla sig vaken.Ska fixa lite grejer till en utekrans som jag ska göra.Tror jag måste åka till en blomsterbutik och köpa blomtråd som är bäst till kransar.

Och hur går det med min nya hobby då? Nja,det går väl sådär.Har inte ens börjat.Men jag ska bara ta hem spegelglasen och mäta lite grejer så ska jag sätta igång.Men måste ju få lite tid över till det också men det finns det knappt nuförtiden.Till helgen kanske?!

Jaja.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback