Hello friday!

Snart är det Idol och jag ska snart gå och förbereda med kastrull och olja för här ska det poppas popcorn.Hade varit lite godare med något sött eftersom det är helg men det kanske får bli imorgon.Härligt när man får unna sig saker,man känner att man är värd det efter en hel vecka utan en massa skitsaker. :)

Kom precis på att jag inte har hängt upp tvätten som fortfarande ligger kvar i maskinen.Det har legat där i ett antal timmar nu.Ojoj,inte lätt när man är glömsk och håller på med en massa andra saker.Hoppas bara att mina joggingbyxor är torra tills imorgon när man ska ut på morgonen.Och nu undrar väl du om jag bara har ett par joggingbrallor,och då är svaret JA! Har haft flera stycken par men ett par har jag klippt sönder för att jag var i desperat behov av 3/4 byxor eftersom det var sommar och hett ute.Ett par är det fullt med målarfärg på så dom använder jag bara när det är målning på gång eller något annat "skita-ner-sig-göra".

Bestämde mig förut för en grej,jag kan lixom inte vänta till 1:a advent så jag har plockat fram en adventsljusstake!! Men det är ju så himla mysigt och jag skulle kunna börja tidigare men man måste ju tänka på grannarna som kan bli avis! ;P Fast jag har den i sovrummet som ligger mot skogen så bara skogspromenerare kan se den,och hur ofta är det folk som går i skogen när det är kolsvart?! Tjuvar kanske...

Nä nu ska jag hänga upp den där tvätten.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback