Hallå hallå!

Här sitter jag i min ensamhet och glor in i burken.Martin är ute och roar sig och jag känner mig lite avis fast om jag verkligen tänker efter så är jag inte så avis på honom om några timmar då han ligger i sängen och gnäller.Men självklart hoppas jag att han ska vara pigg och alert för det är ju julmarknad i stan så det skulle vara skoj om han också kunde vara med. :)

Jag har lagat Flygande Jacob idag,fast jag fick inte äta den för M skulle ha med sig den.Snacka om att jag blev sugen eftersom det är min favoritmaträtt.Hoppas den blev god.Själv slog jag på stort och åt en pizza med brorsan.Det var verkligen riktigt gott men salladen hade dom blandat ut med morötter och det tycker inte jag passar in i en pizzasallad.Men den slank ner och jag känner inte någon ångest alls,man är ju så duktig och är ute på flera promenader i stort sett varje dag så man får faktiskt unna sig något sliskigt ibland då.(Har även ätit glass och naturgodis som innehöll choklad) :P

Alla julsaker är inte uppe än,det fattas lite gardiner och ljustakar så man kanske ska åka inöver imorgon och handla det sista.Kanske någon stjärna på fot?!

Nej nu ska jag gosa med Lippe-mouse!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback