Grötkillen.

Jo man är ju vaken fortfarande,alla andra i familjen med.Johannes har nyss fått välling så han är ju en aning trött men försöker att hålla sina ögon öppna.Kanske att han somnar nu eftersom jag la ner honom i sin säng.Vi måste se klart på en film som vi började se på igår kväll men vi hann bara se typ i 30 min och vips så somnade M så jag slog av filmen.Hängde inte med så mycket själv så det var nog lika bra,får försöka hänga med bättre ikväll (om JAG orkar).

Reza fick lämna Idol,det kunde jag nästan förstå eftersom hon fick tävla mot Erik.Sånt är livet!

Försökte ge Johannes lite gröt förut men han ville inte ha så jag tyckte att han skulle få gegga lite med den istället.Hans moffa kom och tittade på och vi fick skratta åt gopojken. :)
Sedan var det direkt ner i badet,och det kan jag lova att han tyckte om.











Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så där vill jag också göra som Johannes.Hälsningar morfar.

2009-11-21 @ 10:36:58
Postat av: Helene

Naaaaaw, lillskiten =D

2009-11-21 @ 21:01:40
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback