Första advent 2009

Nu är det lite juligt på övervåningen! Hittade julgardiner nere hos mamma och pappa som jag förvarat i deras förråd och sedan glömt bort dom.Jag blev riktigt glad kan jag säga.Nu slipper man lägga ut en massa pengar på det och kan köpa julklappar istället. :)

Ska ta hem en en ganska hög byrå som står i deras förråd med.Slipa och måla det vitt.Kommer bli sååå snyggt.Hur går det med mitt fönster som ska bli en spegel då? Jo,ska beskära speglarna nu och sätta dit dom.Älskar att hålla på med olika projekt.Enkla och snygga saker.

Ska lägga in bilder på mina projekt inom kort.

Har inte gjort så mycket mer idag,var tänkt att vi skulle gå på julmarknaden inne i stan men man klev upp så sent och M är väl inte på det piggaste humöret.Suttit i köket och pysslat med småtomtar som jag köpt på hobbyaffären förra året,mycket smågöra.Har en massa lim på fingrarna nu.. :)

Nä ska man kanske umgås med bror och son som ligger på golvet och leker.

Have a nice day!

Bye bye



Kommentarer
Postat av: helene

Ja, det är mysigt på eran bro kan jag lova! =D

2009-11-29 @ 17:38:59
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback