...

Då har man tagit sig en prommis ner till bommen och postat ett brev,gick in på postens hemsida och kollade upp hur mycket det skulle bli i frakt om man postade det som brev.Då skulle det kosta 24 kr men sen när jag kom ner och skulle skicka det kostade frakten det dubbla.Vet inte om jag kollade fel på hemsidan men nu är det gjort och hon som köpte min grej fick halva frakten gratis.Kul för henne!

Ska snart gå och göra iordning lite middag till mig själv,M är så jäkla duktig och har börjat simma.Skulle också vilja göra det för att gå ner i vikt.Men innan jag visar upp mig i baddräkt så ska jag gå ner i vikt.Det låter sjukt men så tänker nog dom flesta tjejer som fött barn.Tror att folk skulle bli rädda för mig om jag kom i bikini (speciellt barnen).Dom skulle nog ropa -Titta en ZEBRA! om dom skulle se mig.Min mage är inte så vacker om du förstår vad jag menar! =) Men inget att sura över egentligen,har ju världens finaste son och det gör att jag oftast inte tänker alls på hur min mage ser ut.

Det snöar!!

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback