2009-11-19

Fattar inte vart denna vecka har tagit vägen,dagarna bara passerar och jag hänger inte riktigt med.Redan fredag imorgon och det är Idol. :)
Ska unna mig något gott,har inte ätit något onyttigt nu under veckan,har börjat med det nu sen Martin har börjat simma och tänker på vad han stoppar i sig.Så det har smittat över på mig.Kan säga att det känns på min kropp att det har försvunnit från magen mm.Från början var det riktigt jobbigt när man bara ville ha choklad hela tiden,men jag lyckades att tänka om.En kväll var jag såååå sugen på något sött att jag bad Martin åka på affären och handla något gott,men han kom hem med en honungsmelon istället!!! Det var ju skitgott! :) Ibland är det tur att man har en kille som tänker lite extra. (Ibland!!)

Har funderat på hur framtiden kommer se ut för mig/oss.Ska man fortsätta i samma spår när det gäller jobb eller ska man följa en annan stig i arbetslivet,ser ju inte så lovande ut med tjänsterna man sökt.Får man en tjänst så tar jag ju den såklart men annars kanske man ska tänka på något annat.Man får se hur framtiden blir helt enkelt.

En annan sak skulle vara kul,men det är kanske ett för stort projekt för oss.Synd att han ska vara typ rädd för det.Jag säger att man lever bara en gång och man måste satsa i livet ibland.Ta en dag i taget,om folk säger något dumt så ska man tro på sig själv och ignorera dåliga åsikter.Nu kanske du som läser inte fattar vad jag skriver om och det förstår jag för det är nog ingen idé att berätta för mycket...

Johannes mår kanon,han äter mat och försöker krypa men kommer inte fram så himla mycket.Men det går framåt iaf för vår son.Var tänkt att vi skulle åka till baby-lekis i tisdags men den nya bilbarnstolen hade inte kommit och har inte kommit än.Skulle bara ta 7 arbetsdagar och nu har det gått säkert 10 dagar.Jag hatar när man säger en sak och sen blir det en annan.Men det är bara att vänta snällt på att ett sms ska pipa på mobilen.

Oj,jag som trodde det var bloggtorka här men icke idag. :)

Orden har lixom inte kommit fram riktigt.

Nu ska jag prata med gubben som har kommit hem från sitt möte.

Bye bye 

Moffas mössa måste man ju bara prova.




Kommentarer
Postat av: Helene

FEST IMORGON! =D Haha. Men Johannes är en grinpelle ibland men han är söt endå.

2009-11-19 @ 21:58:46
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu måste jag få protestera, Johannes är inte alls någon grinpelle han måste ju få grina lite när han är hungrig ju! Dumma Helene,ha ha! Söt det är han alltid och bra Martin som håller pli på Madde! Själv så sitter jag här med en mugg java och mumsar i mig en lussekatt och det skäms jag inte ett dugg över!

2009-11-20 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback