2009-11-08

Idag har vi inte gjort så mycket,har firat farsdag 2 gånger.Första gången för Martin att fira och det är något speciellt tycker jag.Min pappa har ju varit med en aning längre och det kan ju vara speciellt på sitt vis det med. =)

Jag har rensat bland Johannes kläder,det var en hel del som fick vikas ihop och läggas bland alla andra kläder han inte kan ha längre.Grabben blir bara större och större,vissa kläder har han inte hunnit använda ens.En sjömansmössa som jag hade tänkt att han skulle använda nu i somras kom fram,men den var då på tok för liten.



Han har ju börjat använda ett par tofflor/strumpor med mumin som han fick av sin faster.Åh så söt han är i dom!




Jag har även lagat en lite misslyckad middag,tänkte vara rolig och woka grönsaker med kyckling och blandade i sånt där thaipulver man köper på ICA.Det blev inte så gott,men jag åt ändå för M tyckte det var så äckligt att jag bara var tvungen att visa honom att man måste våga prova något nytt ibland.Det var nog inte så bra för min mage tror jag...

Nu ska vi göra oss iordning för en prommis.Skönt att röra på sig.

I förrgår badade Johannes,titta vilken snygg frilla han fick efteråt.





Det var allt för mig.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback