2009-11-07

Har nyss avnjutit en god middag,fläskkotletter med lök och svamp med kokt potatis och sallad.Så himla gott när köttet blir så där mört och smaskigt. =)

Har varit in till stan och kollat hur Martins mormor ska bo,mysigt tycker jag.Innan vi åkte hem gick jag in på en affär och köpte mat till Johannes och lite annat smått och gott.Nu ligger M och J i sängen och myser och jag kollar hur det går för mina auktioner på Tradera.Går bra!

Det går väl någon film ikväll på tv,får se hur mycket man orkar.Känner mig lite trött idag.Är det vädret tro?

Bye bye

Banan är gott!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR DET MÅNNE BANANA-TIME? LILLGODINGEN TYCKER JU OM BANANER HAR JAG MÄRKT! VILKEN GOD MAT NI HAR ÄTIT I DAG,NÄSTAN LIKA SOM VI HAR ÄTIT! VI VAR JU IN TILL BIRSTA I DAG OCH HERREGUD VAD FOLK! VI DROG SNABBT DÄRIFRÅN NÄR VI HADE GJORT DET VI SKULLE GÖRA! KRAMISAR!

2009-11-07 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback