2009-11-03

Har tillbringat nästan hela dagen hos mamma och pappa,jag och syrran åkte ner till den nya barnbutiken Tre små busfrön och tittade efter ett par vantar till Johannes.Hittar inte hans gamla små söta vantar här hemma så då är det bara att köpa nya.Köpte ett par svarta som han kan ha ett tag in på vintern.

Efter det åkte vi till Nordljus och kollade,det finns mycket fint där att jag fick beslutsångest.Mycket fina julsaker som jag ville köpa men det kunde vänta.Jag hittade en grej som man kan hänga upp nycklar på.



När vi kom hem fick Johannes sova kvar i sin vagn,under tiden passade jag på att slipa en ljusstake som var furufärgad.Målade sen den vit och den blev mycket finare.Tycker verkligen inte om furufärgat.Måste måla köksstolarna vita med tror jag. :)

Snart har man ett krypande barn här hemma,bäst att börja tänka på säkerheten som tex att skruva fast hyllor på väggarna mm.Skulle vara skönt om man fick vardagsrummet tapetserat snart.

Finns det någon därute som vill köpa en rumsavdelare/bokhylla?Köpte den på IKEA och den heter EXPEDIT.Skriv till mig isåfall. :)

Dax att underhålla min prins!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback