2009-11-02

Måste bara säga att det finns folk därute som bara är ute efter att retas och mobbas,folk som inte tror på sig själv och måste trycka ner andra för att själv må bra.Har vissa inget liv?
Men jag skrattar bara åt dessa folk som ägnar sin tid till det,hade varit kul att stå öga mot öga och diskutera för det skulle nog inte komma ut så mycket vettigt ur munnen inte.



Johannes vaknade tidigt imorse,jag plockade upp honom från sin säng och sedan låg vi i min säng och myste och somnade sedan om någon timme till.Har varit ute på promenad och ringt lite samtal.Ska snart ta tag i dammsugaren och göra en rejäl storstädning.Blir för det mesta stökigt under helgen för då har man inte tid att städa utan lixom.Jovisst städar man men inte på samma sätt.

Senare mot kvällen ska jag gå ner till Nordljus och utnyttja mitt presentkort jag fick av pappa när jag fyllde år.Dom har ju så otroligt mycket fint.Precis den stil som jag gillar.Har en hel del idéer på hur vårat hem ska bli så fint som möjligt,jag vill att huset ska vara välkomnande och mysigt.

Fler auktioner ska ut senare ikväll på Tradera. :)

Ha a nice day!

Bye bye





Kommentarer
Postat av: Irre

Tråkigt med de som vill jäklas. Hoppas de slutar och skriver något trevligt istället.

Ser framemot att få träffa er snart. Ha en trevlig vecka.

Kram till er.

2009-11-02 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback