Tjenis!

Nu är klockan 22:12 och äntligen har jag tid att sitta vid datorn,visst har jag suttit vid datorn ett tag förut idag men har inte hunnit med att blogga.Fast egentligen ska man ju blogga på kvällen för att kunna berätta vad som hänt under dagen!?

Förmiddagen var man bara lat och var hemma och donade och tittade på tv.Senare på eftermiddagen for in en sväng på birsta.Köpte spik på Bauhaus och en simpel plånbok på Clas Ohlson.Hade egentligen velat gå in på själva stora varuhuset men hade ingen vagn med oss och det var så jäkla mycket bilar så vi sket i det!Skulle vilja köpa lite kläder till Johannes,börjar bli less på att se kläderna han använder nu.Får kanske fara in nu i helgen igen.

  
  



Pappa,brorsan,syrran och hennes kille kom och hämtade upp mig senare på kvällskvisten,vi gick med hundarna och kastade frisbee (stavas det så?!).När jag kom hem så blev jas så himla sugen på att baka,gjorde min alldeles egna kaka som jag aldrig har gjort förut.Den heter "Maddes Chokolad och morotskaka" ! =D

Provsmakade och den var gooooood och smaskig och saftig,jag har mitt lilla knep för att få den saftig! ;-P



Nu ni ska jag faktiskt gå och kolla på televisionen med min käre Martin!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: patricia

Hejsan!

Leggingens är köpta på Bikbok och de var dessutom REA på dom så de kostade 104:-! Vilket kap va?! ;D

2009-05-22 @ 13:25:29
URL: http://patriciatoernros.blogg.se/
Postat av: patricia

Hejsan!

Leggingens är köpta på Bikbok och de var dessutom REA på dom så de kostade 104:-! Vilket kap va?! ;D

2009-05-22 @ 13:25:31
URL: http://patriciatoernros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback